کارشناس تولید محتوا

۲ بازديد

مهارت های کارشناس تولید محتوا

برای تبدیل شدن به یک کارشناس تولید محتوا، باید مهارت های زیر را در خود بپرورانید یا حداقل آنها را کسب کنید.

مدرک دانشگاهی

چنانچه قصد دارید تا به عنوان یک فریلنسر و آزاد کار، این شغل را انتخاب کنید، به مدرک دانشگاهی احتیاجی ندارید.

ولی چنانچه بخواهید در شرکتی استخدام شوید، در آنصورت مدرک دانشگاهی کمک کننده است. گاهی در چنین مواردی، حداقل لیسانس نیاز است.

گواهی بازاریابی محتوا

در بیشتر حالات این گواهی اختیاری است، ولی چنانچه در رزمه خود CV ندارید، بهتر است راهی برای گرفتن چنین گواهی پیدا کنید. البته تنها گرفتن گواهی کفایت نمی کند و کسب تجربه حداقلی، در این زمینه ضروری است.

کسب مهارت های نوشتاری

اگر در بخش تولید محتوا فعالیت می کنید، می دانید که بیشتر وقتتان صرف نوشتن محتوا می شود.

چه بخواهید محتوای متنی بنویسید یا سناریوی یک انیمیشن یا ویدیو را تنظیم کنید، در هر صورت باید مهارت های اولیه نوشتن را داشته باشید. البته نوشتنی که با علاقه همراه باشد، بسیار لذت بخش و تاثیر گذارتر است.

توانایی تحقیق در مورد کلمات کلیدی

همیشه نیازهای محتوایی کاربران اینترنت در اولویت قراردارد. شما به عنوان یک کارشناس تولید محتوا، باید توانایی و مهارت این را داشته باشید که این نیاز ها را شناسایی کرده و به کمک آنها، محتوای ارزشمندی را تولید کنید تا پاسخی به نیاز های کاربران باشد.

داشتن مهارت های اولیه در سئو

تاثیر سئو در خلق یک محتوای ارزشمند را نمی توان نادیده گرفت. اگر به عنوان بخشی از یک تیم بازاریابی در حال فعالیت هستید، به احتمال زیاد یک متخصص سئو مسئولیت بهینه سازی محتوا را بر عهده دارد.

ولی با این وجود، داشتن برخی از مهارت های اولیه سئو، برای هر تولید کننده محتوایی نیاز است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.